Skip to content

 

Offerte/prijsopgave ondertekenen

Onze voorkeur gaat uit naar digitaal ondertekenen.

Antwoord op veelgestelde vragen

Hoe werkt dit het digitaal ondertekenen van een offerte/prijsopgave precies?

Digitaal ondertekenen

Dit heeft onze voorkeur. Wel zo makkelijk.
  1. Klik daarvoor op de offerte(pagina) onderaan op de knop "Verifiëren om te ondertekenen".

  2. U ontvangt direct een e-mail ter verificatie van ons via ons softwarepakket om zo eenvoudig digitaal te ondertekenen. 

  3. Volg de instructie uit deze e-mail. 

  4. Na ondertekening kunt u de getekende offerte direct downloaden voor uw eigen contractadministratie.

Toch liever normaal ondertekenen?

Toch liever normaal ondertekenen?

Geen enkel probleem.
  1. U kunt onze offerte downloaden in PDF-formaat of afdrukken en ondertekenen.
  2. Stuurt u ons dan de getekende offerte per e-mail retour aan info@checkpoint-ic.nl?

Uw eigen referentie op onze factuur?

Uw PO-nummer en/of andere referentie

Voor een gestroomlijnd inkoopproces vermelden wij graag uw PO-nummer of andere referentie op onze verkoopfactuur. 
  1. Wilt u ons doorgeven welk PO-nummer en/of andere referentie wij kunnen opnemen op onze factuur?
  2. Wacht niet te lang en geef dit uiterlijk in een week na ondertekening door.
  3. Stuurt u ons dan zo snel mogelijk een (antwoord op onze) e-mail aan info@checkpoint-ic.nl met uw PO-nummer / andere referenties?

Vragen?

  • Offerte/Prijsopgave